Changes

Det finns en hel del saker som far runt i huvudet, och jag vill spotta ur mig allting på en och samma gång, ungefär. 
 
1. 
Har bokat en klipptid om två veckor, då ryker håret. Och jag vet att jag antagligen kommer få panik dagen efter och inte fatta vad fan jag gjort för någonting. Men på ett sätt så vet jag att jag måste, jag klarar inte av att ha håret nedsatt längre. Vill inte locka det, platta det. Ingenting. Jag vill slippa mitt tjocka hår som blir ett svettlager på sommaren. Sist jag klippte av håret hatade jag varje sekund men vissa saker har också ändrat sen dess. Har gått ner en hel del i vikt, och är mer trygg i mig själv idag. Självförtroendet har nästan slagit i taket sen dess. 
 
2. 
Kokosolja fucking äger. Jag upptäckte att det funkar hur bra som helst att ta bort smink med. HUR BRA? Borttagningen jag har gav mig till och med ett jävla sår vid ögat förra helgen. Så kokosolja <3 Har det även i min havregryngröt. Älskar den bara. 
 

3. 
Kommer nog få köpa en kompis gamla skrivbord. Ska göra egna mönster, klippa ut och spraya med koppar. Kommer bli så jävla awesome. Sätta upp massa häftiga citat i ramar och kunna ha ett bord jag kan "arbeta" på. Kommer bli min inspirations hörna att kunna sitta och skriva eller kanske måla. Längtar.
 

4. 
 
När jag klipper av håret kommer jag fan ha läppstift och kunna måla en eyeliner. SAMT ha ögonskugga. Och måla naglarna. Har äntligen köpt en skrubb också, så ska ta tag i min ojämna hy och hoppas på det bästa. Ska testa en hemmagjord ansiktsmask på äggvitor och citron ikväll också. 
 
Vardags | |
Upp