New years ewe

Är nyår dömd för kaos och förrödelse? Lite kanske, och jag kände mig dömd att bli kalaspackad redan innan middagen var uppäten. Inte min bästa nyår, men det var ändå helt okej. Bilder från kvällen, för jag var i alla fall riktigt snygg. Nu måste vi städa lägenheten (vill inte) men skjuter upp det tills jag inte är bakis. 
 
Fick låna en byxdress av Sara, den var stor som fan (är kort... som ni kanske vet) och jag insåg att jag måste inhandla en egen! Den är från Bik Bok, om nu någon undrade. 
 
Lite pussbilder här också, vad annars ska man göra?
 
Sedan kom gästerna! Johan öppnade skumpan och vi skålade för ett bra 2015 och ett bra avslut och så vidare. 
 
Jag och Johan lagade maten (okej främst Johan). De bjöds på  örtmarinerad fläskfile med en fräsch sallad och sötpotatis. Det var verkligen super gott, blev nästan förvånad, haha!
 
Sen spelade vi ett asjävlasvårt sällskapsspel. Jag och Sofia var på lag, men det var bara jag som kunde frågorna Haha. 
 
Här körde vi "trust of fall". Videon finns på min instagram, här var jag lite full. Kanske. 
 
Finaste Sofia också
 
 Och bakis hänget idag! Skulle kunna äta en till pizza nu, helt allvarligt. Är hungrig. 
Vardags | |
#1 - - EMMA:

Assååå nääääeee, sån jävla filmstjärna du ser ut som, döörrrr

Svar: Ahmen durråå babe!
Tula Hansson

Upp