Men hej hallå tvåtusenfemton

 
Woop woop! Nytt år förfan! YE. Är ni bakis? Jag var illamående när jag vaknade men det försvann när jag åt min ordinarie bakispizza. Tidsinställer ett inlägg med bilder från igår, så kommer det upp lite senare. Tankar om att det är ett nytt år? Jag känner mig riktigt taggad, faktiskt. Ska försöka få ihop ett kostschema för januari, sockerdetoxa mig och stegra upp träning lite extra. För att det är nytt år, och min kropp behöver nya utmaningar. Så, mina "löften" för detta år:
 
1. Fortsätta med att vara glutenfri, ja jag åt pizza idag men bakispizza är ganska så givet va? 
2. Inte dricka alkohol. Första månaden blir man alltid sugen på ett glas vin på fredagkväll, men sen så släpper det och man har helt enkelt avvänjt sig. Bra, för att då äter jag inte bakispizza, slipper vara bakis, får bättre resultat av kosten och träningen + alkohol är faktiskt en drog. 
3. Sluta röka. Ja, hur fan ska det gå? Jag vet att jag måste göra ett försök för att lyckas, men det är så jäkla svårt. Känner mig lite motiverad, eftersom jag verkligen tycker om kost och hälsa. Rökning hör liksom inte dit. Jag har då ingen plan om jag tar tag i det redan imorgon eller i sommar. Vi får se. Helt enkelt. 
4. Inte vara så hård när jag misslyckas. Jag kan göra mitt bästa och försöka göra rätt, men ibland så blir det inte som man tänkt sig. Varför plåga sig själv i onödan?
Vardags | |
Upp