Jag återkommer

Tjabba tjena ni mittbenas!
Hur är eran måndag? Upptäckte att mina nyårsklänningar antagligen ICKET hinner till mig innan nyårsafton. Om jag känner mig panikslagen? Ja. Skulle ha beställt från Nelly, men nu är det försent också. FUCK IT! 
Men nu ska vi inte vara så himla negativa va! VA. Idag dissar jag gymmet och kör HIT hemma istället, ska försöka få in tre sådana pass i veckan ett tag och så om det händer något. Smiley. 
 
Så vad sysslar jag med just precis nu? Har skapat en ny blogg, som jag inte kommer spy ut mitt privataliv på. Inte för att jag riktigt gör det här, men nu fattar. Jag kom på att jag ville inspirera mig själv att fortsätta träna, äta bra och utvecklas. Finns det något bättre sätt att göra det på än att skaffa en blogg? Jag återkommer när den är igång. 
 
 
Vardags | |
#1 - - MATILDA:

söt tröja :)

Upp