Inga ursäkter och dålig photoshohp

Tänkte be om ursäkt till att jag inte bloggat på ett tag, men ångrade mig. Det är jul, ingen jävel bryr sig. Jag vill just nu ha julafton, äta massor av god mat och öppna julklappar. Har inte ätit någon julmat alls hittills, är jag den enda? Jag tror det. 
I tre dagar i rad har jg tänkt mig till gymmet, men utan resultat. I förrgår var jag halvt sovandes hela dagen, igår fick jag ut mig på en promenad. Och idag ska jag fan ta mig till gymmet! SKA. Det är så jobbigt att känna sig omotiverad, trött, och bara fel. Jag skyller på att det är mensen som gör mig så jäkla trött och pissigt jobbig. Så min list för dagen är :
1. Äta klart min frukost
2. Köpa sista julklappen och slå in den
3. Leta efter recept på vörtbröd
4. Köpa brieost. 
5. Gymma. 
 
Och jakten på nyårsklänningen? Ja det fortsätter fortfarande, hittade tre stycker lovande finalister, från nelly såklart, men alla är slutsålda! Så jag går väl naken på nyår helt enkelt. 
Mina ps skills är inte ultimata, men jag gjorde ändå ett jävla försök. Njut. 
Vardags | |
#1 - - bea:

Du är inte ensam!! :D längtar också till maaaaten

Upp