Christmas Eve

Hoppas ni hade en mysig julafton med familj och vänner! Själv så var jag med familjen och Johan hemma hos min syster. Första gången vi firar utan min mosters familj (lite skönt med att vara så få faktiskt) men hela kvällen var kravlös och supermysig. Däremot när vi körde julklappsleken fick både jag och Johan sällskapsspel, och vi spelar aldrig sälskapsspel. Så jag gav det ena spelet till mamma, jag har så jäkla kort stubin och dåligt tålamod så det funkar inte så bra ihop med spel... Men det ena spelet blir roligt att tagga upp stämningen med på nyårsfesten. Fick flera fina paket av Johan, och när vi öppnat alla paket och pussat varandra tack, säger han att det finns ett paket kvar! Tror ni jag hamnar i extas eller vad? Julen handlar inte om klappar och bla bla bla, men dom är ett bra sätt att visa uppskattning ändå. Så Johan hämtar in det största paketet jag någonsin fått, och jag känner mitt barndoms-hjärta brista av lycka. Jag fick aldrig vara barnet som fick störst paket i familjen (men nu jävlar!) Och det var en yogamatta! Jag blev sinnessjukt glad, alltid tänkt att jag behöver en, så imorse invigde jag den med morgonyoga innan frukosten. Idag väntar städning, diskning och gym, försöka hamna i balans efter denna jul!
 
Vardags | |
Upp